Pårørendemøder
Foreningen har gennem en lang årrække afholdt pårørendemøder i København, og senere kom også en gruppe i Vejle til.
Rigtig mange har været glade for at mødes med andre, der står midt i de samme udfordringer.
Grupperne er lukkede fora, hvor der er mulighed for at dele og drøfte stort og småt og få gode råd til at tackle hverdagen i en forandret situation.
Se opslag om kommende møder her på siden eller på vores Facebook-side.
Det er gratis for medlemmer at deltage.
Hvis du har lyst til at være med, kan du blot kontakte foreningen på msa@msa-danmark.dk.
Vi glæder os til at se dig.
Fælles patient- og pårørendemøde 19/4 2026
I efteråret afholdt vi for første gang et møde for MSA-patienter samtidig med pårørendemødet i Vejle.
Vi lovede at gentage det i foråret, og derfor bliver det næste møde
Søndag d. 19. april kl.14-16
for begge grupper. Her bliver der mulighed for at træffe andre med MSA.
Der er handicaptoilet og elevator, så man kan komme ind med kørestole.
Adressen er Vissingsgade 31,1.sal, Vejle.
Vi vil rigtig gerne vide, om I kommer, så skriv gerne til Johnna på: Joergensen.johnna@gmail.com
København/Sjælland:
Tirsdag d. 7. april 2026 kl. 14 – 16
Mødet afholdes i Foreningshuset Sundholm 8, Sundholmsvej 8, 2300 København S, mødelokale Tørreloftet (2. sal)
Jylland/Fyn:
Søndag d. 19. april 2026 kl. 14 – 16
Mødet afholdes i Foreningernes Hus, Vissingsgade 31, 1. sal, 7100 Vejle